Wednesday, November 27, 2013

Big Flower ideas!!!


heee alang2 kan.. alang2 kannn 

korang sehat tak??? heeeee harap2 sehat la yer.. sekarang musim depan.. musim panas, musim sejuk, musim hujan.. ehhhhh seb bek xde musim salji kat malaysia.. hikhik 

Fia banyak jalan di Pinterest
kire tempat fia mencuci mata.. cuci hati.. layan mata.. hahahaa

tup tup aritu dah nak koitem ngan abang fia.. yang bakal sama2 nak pelamin gak ler
discuss & show pelamin DIY hikhik 

dia on je... hahaha nanti balik kampung discuss balik & tgk design pelamin DIY
Dah cakap, kalo leh guna kan pe yang ade, pastu tambah... 
Sooo.. pikir before use & after use la..

Contoh, if kat pelamin nak letak lampu lip lap.. after majlis boleh gantung kat umah mak ayah... hikhik kire raye tahun depan xyah beli lampu raye!!! 

hahaha if nak cari kerusi plak.. kalo leh nak murah & sebab after guna boleh pakai or letak umah mak ayah dulu kan.. kalo dah ade umah boleh angkut masuk! hahaha




hei hei hei.. mase jalan2 kat Pinterest

terpikat plak ngan GIANT or BIG FLOWER!!!!
jommm tengok pe yang terpikat sangat tuuuu ~~~

Setakat nie Material yang digunakan untuk hasil BIG FLOWER 

                   1. Kertas kalerful (heee kompom la nak bunga comel2 & kalerful kannn)
                   2. Foam 
                   3. Kertas tisu aka tisssuuuu 








 







haaaa dah nampak ideas tak???? heeeee wink2 wink2!!! 

3 comments:

RitH said...

cantek2nye...mmg creatif...selalunye amik mase berape lame nk siap kn bantal2 ni...cantekla

Handicraft Aspira said...

Hello,
If you are interested in Kyrgyz handicrafts www.aspira-handicrafts.kg is for you.

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI